A latinokért lobbizik Jennifer Lopez

Nagyobb sokszínűséget szeretne a tévécsatornák programjaiban Jennifer Lopez, és ezért lobbizni is hajlandó. Az énekes-színésznő volt a sztár speakere egy, az Egyesült Államokban megtartott kommunikációs kongresszusnak, ahol olyan programok szükségességéről beszélt, ami a „modern latin” életet tükrözi.

Lopez szenátorokkal találkozott a kongresszus után, hogy a televíziózás sokszínűségéről beszéljenek. Azt mondta, bár egyre több latin van a tévében, mégsem valós tükre annak, milyenek a „modern latinok”.

Lopez egyébként az angol nyelvű, NUVOtv nevű latin csatorna kreatív vezetője, amit a „közösség megerősítésének és felemelésének” eszközeként értékel.

Gyerekként – mondta, nem látta magát képviselve a tévében, és a West Side Story inspirálta, mert ez volt az egyetlen alkalom, amikor puerto ricoiakat látott a tévében.

Az énekesnő azt mondta, a marketingtől kezdve a programfejlesztésen át a forgalmazásig részt vesz majd a csatorna arculatának kialakításában.

„Valami nagyobbat képvisel, mint csak a televíziózás. A közösségért való cselekvést képviseli, ami annyi ideig volt elhanyagolva” - fogalmazott a sztár.

Hozzátette: végső célja, hogy a csatorna minőségi történeteket mondjon el és egy remek tévé jöjjön létre, ami nem csak a latin közösséghez, hanem mindenkihez szól.

„Nagy forradalom van folyamatban, az Egyesült Államokban élő latinok média- és kulturális forradalma” – mondta Jennifer Lopez.

„Felismertük az erőnket. Felismertük, hogy számítunk itt. Tudod, nem csak azok a srácok vagyunk, akik a színfalak mögött dolgoznak, a konyhákban és vízvezeték-szerelőként. Tényleg befolyásosak vagyunk.

Egyre növekvő közösség vagyunk, és eljutunk egy olyan szintre, ahol megérdemeljük, hogy számításba vegyenek, szolgáljanak és kiszolgáljanak minket” – magyarázta.

Múlt hónapban Lopez bejelentette, hogy 15 mobiltelefon üzletből álló hálózatot indít az USA-ban kifejezetten a latinokat célozva, kétnyelvű személyzettel.

Megjegyzések