Lady Gaga évi 30 millió dollárt kaszál a Twitteréből

Egyes források szerint Lady Gaga évi 30 millió dollárt - jelenlegi árfolyamon számolva több mint 6.5 milliárd forintot - keres a Twitter account-jával. A Wall Street Journal állítása szerint a 'Born This Way' sztárja a saját Twitterén olyan erős kapcsolatot épített ki a követőivel, hogy az már legalább egyharmadát éri az énekesnő becslések szerint 90 millió dollárra rúgó teljes tavalyi évi bevételének.

John Bonini marketing manager véleménye szerint a nyilvánosság és a direkt kapcsolat, amit az énekesnő az oldalon keresztül kialakított a rajongóival, nagymértékben fokozta a bevételi lehetőségeit. Sőt, azt is biztosítja, hogy a rajongói bázisa megvásárolja a zenéit, ahelyett, hogy illegálisan letöltenék azokat.

Lady Gaga népszerűsége a Twitteren példátlan. E hónap elején, egészen pontosan március 6-án, ő lett az első, aki elérte a 20 millió követőt az oldalon, maga mögé utasítva ezzel Justin Bieber-t (18.1 millió), Katy Perry-t (15.8 millió), Shakira-t (14.6 millió), és Rihanna-t (14.5 millió).

Korábban ugyancsak Gaga volt az, aki elsőként elérte a 10 milliós követői-tábort még tavaly májusban. Az idei esztendőt 18 millióval kezdte, tehát alig több, mint 2 hónap elegendő volt neki ahhoz, hogy a 20 milliós álomhatárhoz szükséges 2 millió követőt "begyűjtse".

Megjegyzések